domingo, 7 de mayo de 2017

Croquetes "expres"

Aquest cap de setmana ha sigut la "Fira gastronòmica" de La Sénia. Així que entre les croquetes tradicionals vaig elaborar aquestes. Són molt faci'ls de fer i no tens el problema de què no et quatlli la beixamel.

Ingredients:
8 llesques pa de motlle
4 talls de pernil dolç
8 talls de formatge
4 frankfurts
2 ous batuts
pa ratllat
oli gira-sol per fregir
 Primer de tot agafarem el corró i aplanarem bé el pa de motlle, pitgeu ben fort, perquè us quedi bastant prim.
 Fiquem un tall de pernil dolç i un tall de formatge.
 Enrotllem, si veieu que us surt el formatge al final, retalleu el sobrant.
 Ha de quedar així, pressioneu bé al final perquè no es desfaci.
 Amb el frankfurt és el mateix, però em de deixar un trosset dalt per a poder tancar amb l'ou, com una carta.
 El frankfurt que sobre surti es talla. Després pintem amb l'ou i tanquem pressionem una mica.
 Jo els vaig partir per la meitat. Primer passem per l'ou i després el pa ratllat.
  Fregim fins que siguin daurats a foc fortet, jo els vaig fer al 8 de la vitro.
Una vegada fregides fiqueu-les amb paper absorbent. Ho e etiquetat com a "tapes". Espero que us agraden tant com a nosaltres. Bon profit i bona cuina!!  A gaudirrr!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario