miércoles, 21 de octubre de 2015

Panellets

Panellets! Ja som voltes de la castanyada! M'he avançat perquè tinguésseu la recepta a mà. Si  teniu ametlles per trencar ja podeu començar després les escaldeu i li treure'm la pell les deixarem secar al solet uns dos dies. Si el temps no ens o permeteix les poseu al forn a baixa temperatura 50ºC, 1hora. Aquest any com a novetat la farina de garrofa, així que panellets de garrofa!
IMPORTANT: La pasta s'ha de fer  la nit abans a  de reposar tota una nit a la nevera!
Forn 200ºC 10 minuts.
 Ingredients:
250 grs de patata i moniato bullits
4 rovells d´ou
500 grs d´ametlla molta
400 grs de sucre
ratlladura de llimona
La patata el moniato el pes és en bullit, jo li e ficat més moniato que patata ús o deixo al vostre gust. Ho posarem tot en un bol, i vinga! Les mans netes hi ha pastar!
 Ens quedarà així o taparem amb film i dintre de la nevera tota una nit.
NOTA IPORTANT   escalfeu el forn uns 15 minuts abans.
Ingredients per a decorar, la farina de garrofa, les ametlles, anous, cirerols, etc. I l'ou per pintar.
 Aquí abans d'anar al forn, primer em fet les boletes després les em pintat amb ou i per finalitzar les em decorat.  Deixarem  una mica de massa i em ficat la farina de garrofa ens a quedat com a xocolatats. Al forna 200ºC, 10 minuts amb ventilador.
 I així an sortit!!
 Aquí un paquetet per a regalar aquests de xocolata de garrofa, molt bons!! Ànims ja veieu quasi no donen feina amb dos dies, llestos!!!  FELIÇ CASTANYADA!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario