sábado, 23 de abril de 2016

Faves amb pèsols

 Les meves cunyades diuen que la meva mare fa bones asta les "faves",jejejej i així és! Aquest plat ens el feia al temps de les faves i que bo! No puc deixar que és pergui aquesta recepta.
Ara és temps de faves i pèsols, aprofiteu per provar aquest plat únic. És molt nutritiva, acompanyat amb un bon troç de pa de panaderia tradicional,  jo vaig triar aquest de orengà.( Olleta per a 4 persones).

Ingredients:
Costella de porc, 6 troçets
un trocet de choris roig
un trocet de botifarra
"      "       "     "          blanca
"       "      "      cansalada ibèrica
de 1kl de faves em van quedar 300grs.
200 grs de pèsols
julivert, all, sal oli d'oliva i una fulleta de llorer
pebre roig, 1 culleradeta
1 tomata
1 gotet de brandy
 Agafem una cassola i li fiquem 3 cullerades d'oli, sofregim 4 dents d' alls a continuació afegim la carn .
 Quan ja sigue doradeta la costella afegim la tomata ratllada, li peguem unes boltes.
 Després afegim el pebre roig, julivert trinxadet, les faves,  pèsols i finalment el brandy o deixarem 10 minuts.
 Passat el temps o cubrim d'aigua, rectifiqueu de sal o deixarem fent xup-xup 30 minuts. Apart fiqueu aigua a bullir,  li aneu incorporant quan és vagi evaporant l'aigua.
 I ja la tenim llesta! Ja sabeu que a mi m'agraden molt aquestos plats de cullera, disfruteu d'aquest plat! És molt bo! SALUT I BON PROFIT!

No hay comentarios:

Publicar un comentario