miércoles, 20 de abril de 2016

SANT JORDI 2016

 Sant Jordi! És una data que m'agrada molt! El dia és preciós, aquí a La Sénia les llibreries i les floristeries surten al carrer, és bestiegen de festa! Els nens surten de l'escola classe per classe per anar a pegar un cop d'ull i a la tarde ja o fan amb els pares. Aquest any cau en dissabte, així que serà un dia complet amb el mercat a la plaça major. Anem per feina!!
Aquestes "roses" són unes magdalenes diferents, per a qui els agradi mesclar sabors dolç amb un farciment salat.

 Ingredients;
2 ous
220 ml d'oli de girasol
60 ml de llet
100 grs de sucre
210 grs de farina
5 grs de llevat en pols
5 grs de sal
Per al farcit;
tomaquests de penjar
formatge de cabra 

Primer de tot posarem a batre els ous amb el sucre, si o podeu fer amb batedora millor, no em de deixar de batre fins que acabem de fer la massa.
 Ara afegirem l'oli i la llet. Continuem remenant, afegim la farina amb el llevat i la sal o batrem 2 minuts. Deixarem reposar la massa 1h a la nevera o tota la nit.
Escalfem el forn a 250ºC, 10 minuts abans. Omplim els motlles, un dit de massa, tomata i formatge .
  Tornem a posar més massa a sobre. Enfornem 210ºC 14 o 16 minuts dalt i baix a l'altura mitjana del forn.
Aquí estan les roses de Sant Jordi!  Jo li vaig ficar el meu toc personal al damunt del formatge una miqueta d'orenga i albahaca. I això és tot per avui, que tingueu un bon SANT JORDI 2016 i compreu molts de llibres!
Salut, amics!


No hay comentarios:

Publicar un comentario