jueves, 11 de agosto de 2016

Flors de carabassa rebossades

 Quin regal més bo em va fer el meu pare, aquest detall no té preu! I quins colors més bonics i vius tenen les flors de carabassera. La recepta és de la meva mare i de la iaia, però jo li e donat el meu toc personal la ratlladura de llimona.

Ingredients:
Flors de carabassa (10 unitats)
mig got d'aigua
mig got de sifó
mig got de farina
unes gotetes d'anís
la ratlladura de mitja llimona

 Farem una pasta amb els ingredients menys les flors. La massa a de quedar bastant espessa.
 Rebossarem les flors de carabassera i les fregirem amb oli de girasol ben calent.
 Les posarem a un plat amb paper de cuina perquè xuplin l'oli.
Les reguem bé amb mel o sucre.
Si les voleu provar salades afegiu a la pasta espesa sal.
A mi m'agraden amb mel. Així que aprofiteu les flors ara que és temporada són molt bones i és un postre àntic!
  Bon profit i bona cuina!

No hay comentarios:

Publicar un comentario