jueves, 22 de diciembre de 2016

Crema pastissera de cafè

 Una crema per als adictes al cafè, molt fàcil de fer. També podeu fer gelat, és molt agraïda.
Jo la vaig utilitzar per a farcir petits braços de gitano, Un CONSELL : Si voleu que us quedi més fort de cafè prescindiu de la nata.

Ingredients:

 150 ml de cafè fort o exprés
3 rovells d'ou
80 grs de sucre llustre
1 cullerada ben plena de farina
100 ml de nata per muntar
1 pessic de sal
 Primer de tot escalfem la llet amb el cafè i la sal, quan vol començar a bullir o apartem del foc.
 A continuacó batrem els rovells d'ou amb el sucre fins que ens quedi una crem escumosa.
 Tot seguit incorporem a poc a poc la barreja de cafè calenta amb els ous batuts, remourem sense parar. Tornem a posar la cassola al foc mitjà fins que deixi anar unes quantes bombolles i quedi molt espessa i cremosa.

 Apartem del foc i muntem la nata. Quan la crema sigui freda mesclem la nata.
 Farem un Braç de gitano el tallarem a tires horizontals i després untem la crema de cafè, d'una tira ens sortiran dos petits braços de gitano. Jo després els vaig congelar. També vaig fer un bol de xocolata de cobertura per a qui en vulgues per sobre.
BON PROFIT I SALUT!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario