lunes, 8 de junio de 2015

Patates farcides

Recepta tradicional a casa meva la iaia ja les feia,la meva mare també i ara em toca a mi, són  molt laborioses de fer,però val la pena,estan molt bones!vos animo a que les féssiu,nyam nyam!
Ingredients:
300grs de magre picada,
1 gra d´all, jolivert,
2 ous,
 farina d´arròs o normal,
1 ceba,
6 patates mitjanes.1 got d´aigua,
1 got de vi blanc.
Això si o voleu fer el dia abans anira millor i serà com un macerat per  a la carn,la carn li fiquem un ou,l´all trinjat,julivert també talladet sal pebrem o mesclem tot molt bé amb les mans, millor.
Pelarem les patates i les tallarem per la meitat,les buidarem amb l´accesori de buidat i si no en teniu amb una cullereta de postre també és poden buidar.                                                                     
Les omplirem amb la carn,les sobrants les posarem amb aigua a la nevera per a sopar,fregidetes.
Ara agafarem oli de girasol i el fiquem a una paella,amb un plat un ou batut hi ha l´altre farina,primer passarem la patata pel la farina i després l´ou aixi ens quedaran com si tinguessin puntilleta.
Jo normalment les faig a la cassola del minut,sofregeixo la ceba quan ja està doradeta li tiro una culleradeta de farina i fico les patates a dintre amb un got d´aigua i un de vi blanc.8 minuts i llestes.


No cal cubrir-les del tot però casi ,si  no, és queden molt eixutes,Nota:les patates tenen que ser redonetes i mitjanes,la farina podeu ficar la que vos agrade,el vi blanc és optatiu la meva mare no en posa,però jo trobo que i queda bé.Amb la cassola jo les fico 8 minuts,i si voleu que facin,xup,xup 30 minuts.Bon profit!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario