miércoles, 30 de septiembre de 2015

Xips saladets!

Més aperitius per a nadal! O si teniu algun dinar proveu-los estan molt bons, jo els vaig fer per a la Mare de Déu de Pallerols per als meus invitats i van ser tot un èxit. Els podeu fer un mes abans no passa res i tenir-los al congelador,  ara ús explicó com fer-ho,  per feina!
 Ingredients per a la massa salada:

 500grs de farina
250grs de margarina
250ml de llet
50grs de sal.
 Ficarem la margarina amb la farina, la sal  anirem incorporant la llet o amassarem tot i ens a de quedar una massa tova.
 Aquí es pot veure a la foto que les mans ja no estàn  enganxoses.

 La fiquem a la nevera 1 hora , però si està més rato no patiu no passa res.
 Agafarem un corró i farem tires llargues com si volguéssim fer un "barrotet" o rosquilleta de pa, ja sabeu que hi ha diferents maneres de nombra les coses per aquests pobles....
 El farcit el que volguéssiu jo vaig agafar sobrassada i la vaig enfarinar una mica perquè no s´apegues al marbre.
 Necesitarem un ou batut.
 Aquí vaig ficar pernil dolç i formatge.
 S´enrotllen com a palets  és CONGELEN el dia abans, fins a tres mesos o podem tindre al congelador.
Precalentarem el forn a 200ºC.  Després de sortir del congelador 10 minuts de descongelació perquè agafi el puntet aquell que es talli bé o pintarem amb ou batut.
 Enfornarem a 200ºC, depén també del forn, però a mi així em va anar bé, 18 minuts dalt i baix. Hi ha triomfar!! Els de sobrassada van tenir molt d´èxit, per a mi tots estaven molt bons. BON PROFIT!

No hay comentarios:

Publicar un comentario