martes, 8 de septiembre de 2015

Raviolis farcits de pera.

En aquesta pasta em va venir una inspiració quan vam anar a Castelló a un restaurant a dinar  em vaig demanar pasta  a la crema de pera,  després deixant-me amb aquell sabor tant deliciós vaig pensar de fer-los d´aquesta manera una mica més laboriosos.

 Ingredients:
6 peres ben maduretes,
1 ceba,
Formatge Grana Padano o Flor Esqueva,
oli, sal.
 Primer de tot sofregirem la ceba uns 10 minuts al miním.
 Quan ja sigui roseta es fica la pera tallada a daus i la deixem sofregir asta quan la xafem en la forquilla es desfaci.
 Aqui la cosa ja a cambiat de coloret.
 Li ratllem el formatge al gust. Ho deixem refredar.
 Continuem amb la part laboriosa, se suposa que la pasta ja la tenim fresca a la nevera  (pasta fresca)  Llavors la traiem de la nevera i la passem per tots els números asta el 9  "No" la deixem assecar.
 L´estirarem a la taula de treball i agafarem un motlle redó  anirem ficant el farcit, com jo tinc a la imatge.
 Mullarem les puntes de la pasta perquè no se´ns apegui a la taula  amb la forquilla farem les marques per sellar-la.
Tindrem la cassola al foc bullint anirem tirant la pasta de 4 en 4 perquè no se´ns apeguin, 5 minuts de cocció.Per a la salsa del damunt com sempre sobra farcit jo li fico nata de cuinar  el farcit tot triturat quedà exquisit, proveu-ho es laboriós però val la pena. BON PROFIT!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario