jueves, 18 de febrero de 2016

Ous bufats

Aquesta recepta la feia la meva iaia, però l'unic que e cambiat és que ella fregia els rotllets, jo els fico al forn. Per ficar-lis una mica de sabor poder afegir ratlladura d'una llimona i granets de matafaluga, jo aquesta vegada no en vaig ficar, però a la proxima ja en ficaré. Es una desició meva.La meva iaia els anomenava "ous bufats".
 Ingredients:
La mida d'aquesta recepta serà un gotet on ens càpiga un ou.
1 ou
1 mida de sucre
1 mida de anís (alcohol)
1 mida d'aigua
1 mida de girasol
1 sobret de gassosa
400grs de farina
180ºC 15 minuts
Escalfem el  forn a 180ºC. Farem una barreja amb tots els ingredients  o amassarem uns 10 minuts.
 Farem boletes d'uns 40grs i amb el dit farem un forat al mig o passarem pel sucre. Enfornarem 15 minuts dalt i baix.
També els i podem fer una cobertura amb xocolata, als nens i no tant nens els encanten!
Bon profit i bona cuina!

No hay comentarios:

Publicar un comentario