jueves, 7 de julio de 2016

Fricandó

I quina oloreta més bona fa el fricandó del menjador del col·legi La Sénia. Així que m'he decidit a fer-lo jo. He llegit molts de llibres i tots es fan de la mateixa manera més o menys, també e preguntat a la meva mare com el feia ella. Així que 'he decidit pel de la mare.

Ingredients:
carn de ternera 500 grs
2 cebes
3 pastanagues
1 cullerada de tomaquet triturat
1 gotet de brandy
1 gotet de vi blanc
1 got d'aigua o caldo de carn
oli, sal, farina un dent d'all
Primer de tot marcarem la carn. La rebossem amb farina i la posem a la cassola fer a fregir, a de ser ràpid a foc fort una banda i l'altra.
Reservem la carn. Farem un sofregit amb la ceba tallada fina l'all,  a continuació li afegim la pastanaga ratllada, deixem uns minuts afegim la tomata, li peguem dos voltes. Agreguem una cullerada de farina,  el brandi i vi blanc o deixem fent xup-xup uns 2 minuts.
 També li vaig ficar un got d'aigua. Aquí afegim el fricandó, el deixem bollir 10 minuts.
Jo aquí vaig treure la carn, vaig triturar la salsa amb el turmix, així els nens no es queixen.
I ja podem preparar el pa hi ha sucarrrr!!! BON PROFIT I SALUT!

No hay comentarios:

Publicar un comentario