miércoles, 1 de febrero de 2017

Tallarins integrals

 Un altre plat dels meus! La pasta integral m'agrada molt sobretot la textura que té quan la mastegues, així com granillossa i de gust insuperable. El secret, la farina a de ser fina a part d'integral.
La pasta la podeu fer amb màquina o amb un corró, no fa falta ficar-la a la nevera. És molt directa, anem per feina, ja veureu que fàcil és!

Ingredients per a dos persones:

1 cullerada d'oli
75 grs de farina integral
1 ou.
 Farem una massa amb els tres ingredients, la pastarem 5 minuts amb les mans.
 La passem per la màquina fins a l'últim número. Si no teniu màquina amb el corró fins que sigui ben fina.
 Quan ja l'hem passat per tots els números, li donem la forma desitjada jo vaig triar tallarins. La penjarem un moment fins que arranqui a bullir l'aigua.
 Posem l'aigua amb sal i un xorret d'oli i quan arranqui a bullir afegim els tallarins els deixem coure 5 minuts al número 8 amb la cassola destapada. Una vegada cuits els traiem i els posem a un colador.
Jo els faig amb carabassa a la planxa, porro un xorret d'oli i pebre. Cada setmana cauen dos plats.
A qui no li agrada la pasta integral?
Bon profit i salut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario