viernes, 31 de marzo de 2017

Faves en curcuma

 Us agraden les faves? A mi m'agraden molt, quan les feia la meva mare a casa no m'agradaven gens, però ara ufff!!  Molt bones! Ja veureu que és una recepta molt fàcil de fer i rapida.  De 1kl de faves em van sortir 280 grs, ara encara són molt petites però bé. Seguiu tots els meus consells, hi ha la feina!

Ingredients:
280 grs de faves
100 grs de pessols
1 ceba
1 trocet de porro
pernil salat a quadrets
1 punteta de curcuma i pebre roig dolç
oli, sal i aigua

 Tallem la ceba el porro o sofregim amb 2 cullerades d'oli d'oliva.
 Quan ja sigui daurat li afegim el pernil salat,
 dos voltes i els pessols, les faves, incorporem la sal.
 Ara bé la curcuma i el pebre roig dos voltes més. ( Aquí també podriem afegir un xorret de brandy)
 Cobrim les faves amb l'aigua.
 Deixem coure 25 minuts sense tapar, així farem que és quedi més eixut el plat i més saborós.
Ja sabeu que la curcuma és opcional.
Bon profit i feliç primavera!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario