jueves, 1 de marzo de 2018

Magdalenes de coco

 No us podeu imaginar, la frescor que donen aquestes magdalenes a la boca. Són molt fàcils de fer, jo e aprofitat coco que em va quedar dels panellets, també havia pensat en les taronges que ara ja són prou dolces. La xocolata jo vaig triar la que mengem és d'estèvia i 70% cacau. M'apetia alguna cosa diferent i o vaig aconseguir, seguiu bé els pas a pas i no us perdreu.

Ingredients:

1 taronja sencera
2 ou+ 100 ml de clara d'ou
70 grs de panela o sucre
100 grs de llet normal o davena, ametlla, etc.
60 grs d'oli de girasol o coco
100 grs de coco ratllat sec
100 grs de flocs d'avena fins
1 culleradeta de llevat en pols
xocolata (al gust)

 Primer de tot escalfem el forn a 180ºC. Pelem la taronja i l'introduim al bol.
 Afegim la llet, panela, ous+clara i l'oli o batrem amb el turmix.
 Després afegim el coco, avena i la llevadura en pols o mesclem bé.
 Preparem les magdalenes amb els motlles la cubrim fins dalt, al mig un quadradet de xocolata. Les courem a 180ºC 30 minuts dalt i baix altura mitjana.
BON PROFIT I BONA CUINA!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario