miércoles, 25 de abril de 2018

Sant Jordi 2018

 Un postre molt fàcil de fer, ja sabeu que no em complico la vida amb la cuina m'agraden les coses senzilles.
 Tornem a elaborar un postre sense sucre, m'acompanyeu?

Ingredients:

2 ous
1 culleradeta d'estevia líquida
2 pomes
100 grs de farina d'arròs
1 got de llet
canyella
Escalfem el forn a 180ºC.
Aquí teniu dues opcions peleu les pomes o les talleu amb pell, jo vaig utlitzar la mandolina, el tall més fi.
 Mesclarem tots els ingredients, ous, farina, estevia i la llet.
 Primer afegim als motlles la poma una damunt de l'altra.
 Després afegim la mescla anterior i per finalitzar agreguem una mica de canyela en pols.Enfornarem a 180ºC 20 minuts a  l'altura mitjana del forn dalt i baix.
Un altre postre sense sucre, al principi costa una mica adaptar-te al gust, però ara ja o em superat!

BON PROFIT I BONA CUINA!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario